torsdag 3 september 2009

Värdsliga funderingar

Mr M njuter av att smiska sin Slyna igen.
Det är nog dags att ta fram paddeln och spanka henne lite.
Det ska minsann bli dags för en riktigt röd o öm bak så hon får problem att sitta.
Måste vara en hemsk man som åsamkar min egen fru smärta.
Eller också inte eftersom hon själv begär det.

Däremot respekterar jag inte den som gör det mot någon vilja.
Det är ren misshandel och sexuella övergrepp då.
Visst händer det att jag binder fast Slynan o sätter på henne ordentligt.
Skillnaden är då att det är uppgjort i vårat förhållande att det fungerar så.
Skulle Slynan inte gilla det skulle hon säga det.
Man måste respektera varandras viljor och begär.

Det är just därför väldigt viktigt att man ställer upp och visar sitt stöd till folk.
Visar vad som är accepterat och vad som inte är det.
Mr M har väldigt svårt för vissa saker och kan verkligen vara princip fast när det gäller vissa saker. Kan ställa upp för folk om jag anser att dom behöver det. Just nu så är det våldtäkter för det är något som jag aldrig kommer acceptera.

Det är en jävla skillnad om det sker en våldtäkt för att någon har en fantasi om det och det sker med personer som kan hantera det med stoppord osv.
Det är väl fördelen med Bdsm världen, det finns stoppord osv.
Det sker inte mycket mot någons vilja där inte.
Även om man åsamkar den andra smärta så ser man till så den andre mår bra och man värnar om varandra. Det är nog som så att vanligt folk (för vi som sysslar med det är ju väldigt ovanliga) har väldigt mycket att lära sig av Bdsm folket.

Appropå det så är det ju inte så att bara för att det handlar om Bdsm så springer man ju inte runt i läder kläder eller latex. Många tror ju underligt nog det. Nä om ni skulle möta oss på gatan skulle ni aldrig kunna tro att det är Mr M o Slynan som ni möter.
Det är ju inte många som vet vilka vi är men det är ju faktiskt ett 10 tal kanske.
En del blev ju riktigt överraskade när dom insåg att vi är vi.
Andra lyfte inte ens på ögonbrynet för dom känner oss sedan länge.
Vi har nu skrivit i ungefär 1,5 år och våra vänner har läst om vårat sexliv in i minsta detalj och dom har sett intima bilder på oss. Det blir inte skumt att möta dom ändå.
Men samtidigt så är det lite roligt att veta att dom har sett min kuk i Slynans fitta, mun och stjärt osv. Det är ju endel av hela grejen. Mr M njuter av det vilket säkerligen Slynan med gör.
Vi har ju helt enkelt ett stort behov av att visa oss.

Det kommer att ske knull med publik här hemma det är jag övertygad om.
Säkerligen kommer vi knulla med andra par igen.
Trekanter, fyrkanter osv you name it.
Vi är så trygga med oss själva så det är inget konstigt med det.

Vi kommer gå på fetishklubbar mm.
Slynan har aldrig varit på en sån klubb och det ska hon få prova.
Mr M trivs bra på den typen av tillställningar bättre än på krogen ärligt talat.
Vi trivs helt enkelt med att umgås med likasinnade människor.
Anser att dom som sysslar med Bdsm är betydligt mera öppenhjärtade för man har en otroligt stark sak som är gemensam. Samtidigt så är dom som sysslar med det väldigt starka o trygga i sig själva. Annars ska man inte hålla på.
Den som gör det för att skada andra eller sig själva är rent utsagt farliga.
Anser inte att dom har något med det hela att göra.
Det handlar om att ge varandra njutning och att tillgodo se den andres behov.

Mycket funderingar blir det men så är läget.
Nu ska jag gå o ge Slynan ett rapp över klitoris innan jag åker till jobbet.

3 kommentarer:

Puman sa...

Har sagt det förut men säger det igen. Jag älskar er blogg!! Ni förmedlar så fint hur det är att ha ett bdsm-förhållande. Jag har en relation med en man. Just i vår relation är jag hans slyna, älskar min roll, älskar att han tar för sig av mig och använder mig. Men det är just för att jag är trygg i hans händer, jag vet att han aldrig skulle göra illa mig (mer än jag själv vill), vet han skulle respektera stopporden till 100% mm mm Som sagt, bara älskar er blogg!!

History Teller sa...

Det är så skönt att det finns ett par som ni som visar allt det positiva med Bdsm! Är så trött på att läsa andras fördömande inställning till det. Allt är bara rädsla för det okända, det vi inte förstår.

Det är precis som du skriver, det finns en helt annan nivå av respekt i ett Bdsm förhållande. Det är byggt på tillit och en säkerhet i förhållandet.

Tack för er fina blogg :)

Kärleksknop sa...

Absolut är det så. Man kan inte ha makt utan att ha fått den frivilligt.
Tagen makt är bara tillfällig och inte värd något.