tisdag 22 september 2009

Skön eftermiddag

Det blev en tidig hemgång från jobbet idag.
Vi jobbade ifatt och måste vänta in lite.
Det är ju inte helt fel att komma hem till Slynan när hon är oförberedd.
En fördel med det är att hon knappt hade några kläder på sig.

Vill helst inte ha några kläder på henne överhuvudtaget.
Ja eller iofs det går bra med någon korsett och bojjor.
Det är en vacker klädsel att ha på en Slyna.

En Slyna behöver inte ha för mycket kläder utan ska vara tillgänglig mest hela tiden.
Vilket min Slyna är. När hon ställer sig på alla fyra på matbordet är det inte så att jag klagar heller. Ett par rejäla klatschar på hennes redan ömma bak. Kunde inte låta bli att slicka o smeka henne lite medans hon stod där.

Riktiga nyp o drag i hennes bröstvårtor som står rakt ut av kåthet.
Lägga henne på rygg på bordet och ta hennes ben på axlarna för att tränga in i henne.
Känna hennes fitta runt kuken som suger sig fast.
Vända på henne och lägga henne på magen med baken mot mig.
Tränga in i henne ordentligt bakifrån och smiska henne lite mera.
Så skönt att smeka hennes bakre hål med fingrarna och smörja det med hennes egna safter. Sätta ollonet mot hålet och trycka ner henne i bordet innan jag låter kuken tränga in i hennes bak. Så skönt att höra henne gny medans jag penetrerar henne ordentligt.
Lägga satsen i henne och låta henne stå kvar medans satsen tränger ut ur henne.

1 kommentar:

starsprinkle sa...

Mmm riktigt suger tag mellan benen när jag läser :)