lördag 26 september 2009

Problematik

Mr M följer ju en av våra läsare lite lätt på ett annat ställe på nätet.
Tycker det är intressant att följa hennes dilemma.
Hon gillar Bdsm men har en man som inte riktigt delar samma intresse eller nyfikenhet kanske man ska säga i det fallet. Det kan verkligen inte vara lätt att ha det dilemmat.

Både Mr M o Slynan gillar det och har ju funnit varandra.
Vi har utvecklats tillsammans till dom perversa människor som vi är idag.
Vi har ju inga direkta hämningar inom sex utan det ska utforskas innan man kan förkasta det. Men den här kvinnan lider jag lite med.
Vilka samvetskval hon måste ha.
Det kan inte vara lätt att ha den enorma längtan som hon har.

Tänker inte hänga ut henne med vart jag läser eller så.
Men kände att jag måste ta upp frågan här så hon ev kan få lite tips på hur hon ska gå tillväga.
Tycker att hon har rätt att få ut sina lustar inom Bdsm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet ju inte så mkt om kvinnan i frågas situation. Men hon kanske kan få sin man att läsa er blogg och lite andra liknande bloggar? Ibland behövs det liksom bara lite att förstå att det är "ok" att gila nåt, att andra också gör de för att man ska kunna tillåta sig att gilla det. Jag är fortfarande ganska ung och har bara haft sex i ca 4 år och kan erkänna att min sexualitet har utvecklats ganska mycket efter att jag läst bloggar. Det är på sätt och vis kanske sorgligt för egentligen borde man väl kunna få samma utveckling geneom att prata med folk omkring sig. Men för mig har det ändå känts bäst så. Jag pratar gära sex men vill inte att mina vänner i detalj ska känna till mina preferenser..
/A