söndag 27 september 2009

Morgonkåt

Mr M ska ta och smyga sig in för att sätta på Slynan lite småbrutalt.
Då får hon ett uppvaknande som duger.
Det ger en riktigt bra start på den här dagen.
Hon kan inte bara ligga där o vara vacker med en väldigt utmanande bak i vädret.
Nä hon är till för att knullas och det när Mr M vill.

Hon får vakna av oljan som rinner ner mellan skinkorna innan kuken pressas in mellan hennes blygdläppar. Känna hur ollonet banar sin väg in i hennes inre.
Känna hur hon skapar motstånd genom att knipa.
Knulla denna underbara människa hårt tills vi kommer tillsammans i en skön orgasm.

1 kommentar:

Johanna sa...

Det var väldigt länge sen jag läste här, då skolan har tagit fart igen vilket inte ger många stunder framför eran fantastiska blogg..!
Jag måste ju säga att klaga, det kan man inte! Vilken orgasm jag precis har smekt mig till, samtidigt som jag läste underbar text. Kåt som tusan och våt ner på rumpan (ligger på rygg med benen brett isär). Underbart, jag återkommer imorgon, oavsett tid - er har jag saknat!
Puss&Godnatt