fredag 2 oktober 2009

Planer

Äntligen fredag och man får göra lite mera vad man vill.
Det känns som om man får använda fredagskvällen till att stoppa kuken i munnen på Slynan. En rejäl avsugning framför tv:n det är inte fel.

Bara att få ge varandra en rejäl omgång med njutning.
Både Slynan o Mr M är duktiga på att ge den andre orgasmer.
Det ingår ju i det hela att båda två ska få orgasm.
Om vi har sex och den ena inte får komma så är det inte riktigt rätt.
Det har väl hänt någon gång kanske att Slynan blivit utan.
Men hon brukar väldigt gärna smeka sig själv till orgasm medans Mr M fortfarande är kvar i henne. Det är ju inte direkt så att jag har något emot det.
Man känner så väl hur hennes fitta krampar om kuken då.

Känner för att ta med mig Slynan och åka på någon porrmässa.
Det skulle passa oss väldigt bra.
Vi är ju väldigt frispråkiga om just sex.
Personligen tror jag att både Mr M o Slynan skulle passa bra som säljare inom sexleksaks o film branschen. Vi bjuder en hel del på oss själva.
Ska ju som sagt ha ett sexparty för försäljning av leksaker fast har planer på att man faktiskt visar hur sakerna ska användas istället för att bara känna på dom. Vet ju inte om Slynan gillar ide´n lika mycket som jag själv. Det återstår väl att se.

Har ju som sagt vissa behov av att visa upp henne.
Det ska ju göras också.
Hon har ju en kropp som jag inte skäms över att visa upp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det partyt hade jag gärna kommit på!
Hälsningar B

Anonym sa...

Det låter som en ny milstolpe för homepartys, kan nog bli kul. Känner igen den där känslan att bli avsugen framför tv:n mmmm att slicka lite på henne är inte fel det heller.....