måndag 28 september 2009

Ang kommentar

Mr M måste ju säga att vissa kommentarer gillar man ju verkligen.
Fick en idag av Johanna.

Johanna har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Morgonkåt":

Det var väldigt länge sen jag läste här, då skolan har tagit fart igen vilket inte ger många stunder framför eran fantastiska blogg..!
Jag måste ju säga att klaga, det kan man inte! Vilken orgasm jag precis har smekt mig till, samtidigt som jag läste underbar text. Kåt som tusan och våt ner på rumpan (ligger på rygg med benen brett isär). Underbart, jag återkommer imorgon, oavsett tid - er har jag saknat!
Puss&Godnatt

Upplagd av Johanna för Mr M och Slynan den den 27 september 2009 22:41

Just den här typen av läsning är skön att få som feedback.
Gillade den delen när kåtsaften hade runnit ner på rumpan.
Mr M njuter enormt av att se Slynan så.
När det dessutom kan få någon annan att bli så kåt av vårat sexliv blir jag nöjd.
Ser bilden framför mig ungefär som om vi fått den i mailen.
En riktigt våt fitta som får igång Slynan.
Så återigen tack för en bra kommentar.

Inga kommentarer: