torsdag 15 oktober 2009

Om fråga olle mm

Det känns som det är dags att binda Slynan som ett X nu.
Såg ju på Fråga Olle dokumentären igår och såg runk mannen.
Hemskt måste jag ju säga.
Om det varit en yngre o mer good looking kille så hade det kanske varit en sak.
Som då dessutom gjort en show iaf.
Men Mr M kan mycket väl tänka sig att ha Slynan som ett X på vardagsrumsbordet o runka över henne istället. Eller Mr M kanske skulle låta henne ligga så på olika fester för att låta dom manliga besökarna runka o spruta på henne.

I övrigt var det väl inte direkt upphetsande program heller igår.
Nakenbadande är ju iofs inte helt fel, dock ska man kanske inte knulla vart som helst ute som dom förespråkade. Men helt klart ska man knulla ute.
Ta bilder o lägga upp på nätet som dom gjorde ger ju en kick det vet vi ju själva vi som gör det med jämna mellanrum.

Nu till helgen har jag en känsla av att diverse bojor åker fram så Slynan blir bunden igen.
Efter det sista munknullet fick jag mersmak o måste göra det när hon sitter fast.

Funderade även på det att Mr M har ju svårt att komma när han blir avsugen.
Däremot gick det lätt när Slynan tog kommandot som i förrgår.
Slynan ska därför få binda mig som ett X o nypa mig i bröstvårtorna som hon gjorde och varför inte vara ordentligt elak. Då borde jag komma vid en vanlig avsugning utan att jag måste munknulla henne. Hon har ju lyckats ett par gånger men då har hon fuskat o kört upp ett finger i baken på mig för att stimulera prostatan. Det har jag ju inget emot att hon gör.

Nä nu kallar verkligheten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Frun brukar binda mig och det är helt underbart att bli avriden utan att man kan röra sig. Vi kör även med ögonmask och ibland även gagball för att hon skall kunna dominera mig helt. Jag brukar binda henne också men hon tycker inte det är lika erotiskt att bli bunden som att binda.