onsdag 14 oktober 2009

Tankar

Mr M har planer på att hälla olja på Slynans bröst.
Smeka in det ordentligt samtidigt som jag nyper lite i bröstvårtorna.
Sätta mig grensle över henne o låta kuken glida fram o tillbaka mellan hennes bröst.
Knulla henne på detta sätt och låta satsen landa i hennes ansikte.

Det är lite med dominansen att se henne med sperman rinnandes i ansiktet.
Det ger en lite övertag.
Samtidigt är det väldigt skönt att själv bli behandlad som ett objekt ibland.
Som igår kväll när hon började med nyp både här o där.
Visst det var jag som munknullade henne men det var hon som hade kontrollen över det hela.

Tydligen hade hon vaknat med sperma i håret imorse.
Men det var en otroligt skön behandling som jag fick av henne.
Kuken började ju resa sig redan när hon nöp mig i bröstvårtorna.
Gillar att vara Dominant och är det oftast men samtidigt så är det skönt att bli utnyttjad av henne ibland.

En annan sak som jag reagerat på den sista tiden sedan häxjakten på sexbloggare började är att allt fler läsare försvinner.
Det är inte lika många besök längre.
Fördelen är ju att vi faktiskt skriver för våran egen skull.
Visst är det roligt med mycket läsare men det handlar om att få utlopp för sina egna begär.

2 kommentarer:

BusigaParet sa...

Hej på er!

Det är så skönt att höra att det finns fler som vi...som faktiskt mycket skriver för sin egen skull.

Visst är det kul att andra läser för det är klart att det vill vi ju också för annars hade vi ju kunnat skriva detta i en dagbok bara. Men det är inte det som är den viktigaste delen.

Det viktigaste känns som att man får skriva det och om man får lite kommentarer så blir det en extra kick:)

Tänkte på det ni hade skrivit för någon dag sedan ang sexbloggar som försvinner och att det är så många unga som bloggar...

jag kan nog känna att jag vill se lite fler som vi som vågar blogga, par som varit tillsammans länge och som lever ett familjeliv egentligen...

för jag kan tycka att "lisa 18 år som älskar att suga kuk" inte är så kul för mig att läsa egentligen. Till er kan vi mer relatera till oss själva och man får se att fler än vi kan busa och ha det mysigt efter många år ihop.

Ha en fin dag nu och kåta kramar på er!

Kram Mrs Smith

Anna sa...

En del läsare har dock kommit tillbaka, jag i varje fall. Minns inte vilket namn jag använda här hos er dock.
Hmm. märkligt. att man inte ska minnas. men har skrivit mycket till er innan, hittade hit via Hella.
Bor i närheten av Örebro och ville våga visa mina sexuella behov men vågade inte. kanske minns?