torsdag 22 oktober 2009

Planering

Mr M sitter här framför en dator efter en kvällsmat tillsammans med resten av familjen.
Det är grymt viktigt att ha den stunden tillsammans då man kan diskutera allt mellan himmel o jord.

Däremot har Mr M ett problem.
Jag är kåt som en myrslok.
För er som inte vet det är dom riktigt kåta dessutom har dom en tunga som många kvinnor skulle döda för. Mr M vill verkligen ha sin Slyna som den undergivna Slyna hon är.
Kanske skulle låta henne krypa runt här naken eller låta henne stå på alla fyra på soffbordet naken. Ännu bättre liggandes på rygg med armarna utsträckta för att hålla i sina egna anklar. Låta henne ligga där med ett vidöppet kön där man ser rakt in i hennes härlighet.
Gärna med huvudet hängandes utanför bordet så jag kan köra in hela kuken i hennes mun. Hon ska lära sig deepthroat det har jag gett mig tusan på.

Misstänker att hon inte är lika sugen på det men det ska gå att träna bort kräkreflexen.
Det hon däremot inte kommer att behöva lära sig är att ta kuken i munnen när den varit i baken på henne. Det går jag inte med på.

Det är något som vi båda är emot.
Vi har ju diskuterat det med att folk kissar på varandra och det är inget som vi tänder på.
Däremot var vi ganska så enade om att det kan vara en grej vid dominans för att förnedra den andra. Mr M kan tänka sig att bli utsatt för det av Slynan om han blir den som blir utsatt av henne. Visst jag är den som brukar vara dominant men jag har även ett behov av att Slynan är hårdhänt och utnyttjar mig ibland.

Det vanligaste är dock att Mr M är den hårdhänte i förhållandet.
Det ska dessutom Slynan bli varse om framöver.
Vi ska gå in i en hårdare fas av vårat Bdsm liv.

Inga kommentarer: