onsdag 21 oktober 2009

Välkommen hem

Mr M´s trötthet håller i sig.
Men vad gör väl det när man blir gammal.
Finns ju värre saker än att vara trött.
Tänk på alla dom som inte får ha sex tex.
Stackars människor.
Visst har man aldrig haft sex innan så är det ju inte en sån jätte grej.
Men för dom som haft sex i många år o sedan blir utan.
Lider med dom.

Mr M skulle inte klara sig utan sex.
Igår när jag kom hem var Slynan sugen det märktes.
Jag gick in i köket o lämnade av saker som jag handlat.
Då kommer Slynan in.
Tar tag om min strupe och trycker mig bakåt mot en av bänkarna och börjar med andra handen smeka o nypa på min kuk. Hon knäpper upp byxorna med ena handen och drar ner dom.
Släpper ut min kuk i frihet och börjar runka den.
Så skönt det var då.

Spontan sex kan man kalla det.
Helt underbart när det blir så.

Inga kommentarer: