lördag 26 december 2009

God fortsättning o skönt

Mr M klev i säng tidigt igår tack vare vissa alkohol intag under dagen med släkt. Somnade runt 22 i sängen medans Slynan var vaken en stund till.
När hon kom in i sängen var hon bra kåt.
Hon väckte Mr M genom att rycka bort täcket o ta fram glidmedel o smörja in kuken med. Det var inte den snabbaste reaktionen på kuken, alkohol o sömn hade gjort den lite trögstartad. Men den kom efter en stund i fin givakt.

Slynans våta fitta som sänkte sig ner över kuken var riktigt skönt att känna.
Slynan vände sig så hon började rida mig åt sidan allt för att jag skulle kunna smiska henne ordentligt. Hon njöt av smisket för hon stannade upp i knullandet vissa gånger.

Det hela avslutades med ett rejält bakifrån knull.


Däremot hade vi ett riktigt skönt knull på julaftonskvällen.
Det började med lite allmänt smek o kel.
Snart hamnade vi i skeden men Mr M kände för att fista lite.
Så sagt o gjort. Lirkade o smekte Slynan ordentligt.
Lirkade med fingrarna för att töja henne.
Som omväxling körde jag in kuken ibland istället för handen.
Efter en stund så körde jag in kuken samtidigt som handen o det gillade Slynan.
Rejält trångt var det men det gav Slynan extrem njutning.
Så när hon kommit ordentligt så blev det till att smyga ut handen o knulla henne med bara kuken.
Samma behandling ska hon få men kuken ska vara i baken på henne när jag fistar henne ordentligt.
Det behöver hon ha.

Inga kommentarer: