måndag 21 december 2009

Om bloggar mm

Vart tar alla bloggare vägen.
Återigen så är det fler o fler bloggar som aldrig uppdaterar.
Visst man har mycket att göra ibland och det leder till tidsbrist.
Men Mr M anser iaf att en blogg inte behöver vara tyst i veckotal.
Varför inte bara ge lite info om läget med jämna mellanrum.

Mr M läser inte många bloggar men har en del på feeds.
Därför kollar man ibland in dom.

Kollade tex för ett tag sedan på ormen.
Dom hade någon videosnutt där dom kissade på varandra.
Mr M har inget emot att folk gör det. Men jag blev lite undrande i vilket syfte.
Att man står i badkaret o kissar känns inte som att det har någon mening.
Jag skulle mycket väl kunna kissa på Slynan under en dominansakt i nervärderande syfte. Att Slynan skulle kissa på mig när hon dominerar mig ser jag som en självklarhet.
Det är dessutom något jag vill att hon gör för dominansens skull som en form av förnedring. Det har inget med att jag eller Slynan tänder på det. Utan det är själva grejen hur det görs.
Kiss kan jag ta men något grövre tar jag helt klart avstånd från.

Mr M o Slynan har inga spärrar inför varandra.
Onanera när vi känner för det är en självklarhet som vi uppskattar att den andra gör.
Vi har våra önskningar o viljor som vi bejakar hos varandra.

1 kommentar:

becki sa...

Bra att ni fortsätter ge oss updates iallafall! :D