onsdag 30 december 2009

Orolig

Slynan satt igår när vi ätit färdigt o talade lite.
Plötsligt utbrister hon.
Jag skulle nog kunna tänka mig att köra in en nål i dig när du sitter fast.
Man börjar ju ana oråd nu.
När Mr M hade sin leksakslåda framme för att hon skulle veta vad som var ok.
Så stoppade hon själv ner en kniv i den.

Börjar misstänka att hon njuter ordentligt av att orsaka mig smärta.
"Hon som inte gillar att vara dominant".
Eller hur! Hon blir ju hur kåt av ruset av att vara den som har kontrollen.
Inte mig emot men att få nålar i mig känns lite som om det kvittar.

Däremot gillar jag att inte alltid vara den som styr.
Det är så olika från dag till dag vem av oss som bestämmer.

Dessutom måste vi tacka för den bästa julklapp man kan önska sig.
Ni som vet vad det är har gjort vårat kommande år till något speciellt.
Ni andra kommer tids nog att få veta.

Inga kommentarer: