onsdag 27 januari 2010

Ingen belöning

Slynan blev lite besviken igår kväll när hon inte fick sin belöning för att hon varit så duktig med kläderna. Mr M fick avslöja en del för henne. Men bara att det krävs en viss tid för att få det att fungera. Det är ju en hel kedja av saker som måste klaffa med start att Slynan mår bra.

Istället smekte jag henne lite över klitoris där hon låg på sidan o försökte sova. Särade på hennes blygdläppar och stoppade in 2 fingrar i henne.
Kunde inte vänta så länge innan jag stoppade kuken i henne.
Slynan låg halvt på sidan o halvt på mage. Pressade upp hennes ena ben med mitt ben så jag fick plats. Sen tryckte jag in kuken inte försiktigt utan hårt o bestämt. När Slynan tyckte att det ömmade lite så tog jag ett rejält tag i hennes hår o drog det bakåt så hon blev tyst. På det viset knullade jag henne hårt o rejält tills jag kom i en grym orgasm. Har nog inte låtit så mycket någonsin.

Skönt som fan var det att brutal knulla även om man inte kan hålla på direkt länge då. Vi får väl se hur Slynan mår idag om det blir någon belöning.

Inga kommentarer: