söndag 24 januari 2010

Piercing forts

Mr M blev ju som bekant stucken av Slynans nålar igår.
Nu sitter det två stavar genom mina bröstvårtor.
Dessa är tänkta att bli utbytta mot ringar när allt har läkt ordentligt. Slynan vill påstå att Mr M skrek som en gris rakt ut. Det är en sanning med modifikation. Den ena bröstvårtan gjorde ont. Just själva sticket och när nålen skulle flyttas till andra änden. När smycket skulle i kännde jag inget alls.

Sen har vi den andra bröstvårtan.
Om nr 1 gjorde ont som som 8/10 så gjorde den andra ont 25/10 på skalan.
Det var det jävligaste jag varit med om. Det kom ett och annat könsord av den kvinnliga sorten ur mig. Slynan träffade någon nerv eller något annat diffust som fanns där. Men återigen känndes det inget när smycket skulle i.

Nu sitter dom där iaf.
Är lite nöjd med mig själv.
Har dock mina misstankar om att Slynan kommer utnyttja dom väldigt mycket när ringarna sitter på plats. Det må så vara att dom blir utnyttjade på det sättet.
Har ju inte så mycket emot att bli utnyttjad av Slynan på något sätt.

Inga kommentarer: