söndag 14 februari 2010

Ang Slynans pisk

Som Husfrun skrev i en kommentar på mitt förra inlägg om alla hjärtans dag.
Då har ju Slynan redan fått pisk. Alltså har Slynan fuskat för att få pisk. Hon sa inte att hon inte fick ta emot pisk eller smisk av någon. Då har vi följande dilemma för Slynan får inte ta emot pisk eller smisk om inte Mr M har gett klartecken. Så det mina vänner får ni minsann hjälpa till med att se till så hon håller. Husfrun piskar ju gärna på Slynan men det gäller att fråga Mr M först. Slynan är ju väldigt duktig på att vrida upp sin bak så fort det erbjuds pisk men som sagt hon har inte lov till det. Det är Slynans skyldighet att säga det när någon erbjuder sig att piska eller smiska henne.

Jag vet att Slynan är i goda händer när hon får pisk av husfrun.
Hon behöver den pisken men det ska frågas först.
Är man inte snäll får man inte pisk så är det.

2 kommentarer:

Slynan sa...

Men hallå!

Det lilla smisket räknas ju inte och jag hade ju varit sååååå snäll!

Nu tycker ja att du är kinkig!!

;-)

*husfrun* sa...

Förlåt, Mr M; jag visste ju inte att Slynan hadde smiskförbud!
- hade hon berättat det, ville jag självklart inte smiskat henne!
Men hon sa inte ett enda ord om det (för lite efteråt, när hon talade med dig i telefon),

Innan telefonen med dig bjöd hon upp och fram baken i samma sekund hon såg den nya tunga floggeren i svart/vinrött/blått, som jag nyss har tillverkad.

Hade du sett en bild på Slynan i den positionen hon intog för att få smisk, hadde du skrattat högt!
- hon spratt runt i soffan som en liten apa, med baken i "högsta hugg"; ett knä ned i soffan och ett upp på ryggstödet, medan ansikte/kind var som "limmat" til vita kaklet (som hon påstod var kallt), för att få baken mest möjligt "träffbar".

Vitten var MrWitty och Erogenica, som också skrattade :P

Slynan bedrev avancerad "sätesbjudning", kan man säga; hun viftade på baken som en hund med kuperad svans; du vet när hela hunden "viftar"...
- nu har vi 2 mycket duktiga "Miss Sätesbjudning" på The Mansion, för Slynan är nämligen minst like duktig som -Cochlean- till detta!
(och DET säger inte så litet! *skratt*)

Det knappast tjöt i henne även när hon fick några slag med "knutet rep"; hon ville bara ha mer smisk...
När får Slynan "nog"???

*husfrun*