måndag 15 februari 2010

Trött och bearbetning

Mr M somnade igår väldigt tidigt.
Vi skulle kolla på en film men john blund kom tidigt.
Slynan fick vara utan sin pisk o smisk.
Hon hade ju ändå försett sig tidigare på dagen.
Får se hur det blir med den saken ikväll känner mig väldigt trött fortfarande. Fick dock en hand som smekte min kuk när jag vaknade. Sådana upptåg uppskattas ju mycket. Har ju fortfarande en önskan om att få vakna med en avsugning.

Numera så har ju inte Slynan någon fobi för att pilla mig i baken eller för att ta en strap on och knulla mig. Så nu får vi börja bearbeta en ny fobi. Nästa får bli att hon ska svälja sperman och ta kuken riktigt djupt i halsen. Det tar den tid det tar men vi kom gemensamt över fobin som var.

Tar man det bara lugnt så går väldigt mycket att komma runt.

Inga kommentarer: