onsdag 24 februari 2010

Sårad

Var extremt trött igår. Allt var bara grymt jobbigt igår när jag kom hem från jobbet. Hade jobbat 12 timmar i sträck och det kändes både i huvudet o i kroppen. Ville bara gå o självdö i något hörn. Slynan föreslog att vi skulle ta en gemensam dusch när vi fått barnen i säng. Sagt o gjort in i duschen. Där blir det ju alltid en konflikt eftersom Mr M duschar svalt medans Slynan duschar i ånga. Så vi fick turas om en del för att det skulle fungera. Slynan får inte ihop det för när Mr M badar har jag riktigt varmt vatten men inte i duschen.

Slynan började hur som helst att smeka o runka mig i duschen.
Men det tragiska var att jag var för trött så jag tror inte ens att det blev någon reaktion på kuken. Slynan gillade inte riktigt när jag sa att jag inte orkade. Det blev en törn mot hennes kvinnlighet. Hon blev nog lite sårad av det för när hon väl kom i säng så hade hon dragit på sig trosor vilket hon inte brukar ha. Det betyder ju som hos många andra rör inte.

Mr M får ta igen det när jag är lite piggare.
Ska försöka (observera försöka) sova igen lite i helgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet hur det känns,alla är vi utmattade ibland.Vet också tyvärr hur det känns att bli frustrerad,och sårad.Som kvinna tror man att det är ett stort fel om man inte får igång mannen,ni är väl alltid tillgängliga.....

Slynan sa...

Jag blev verkligen inte sårad. Men mäkta förvånad kan jag lova :-)

Älskar dig.