tisdag 13 april 2010

Tuff dag

Idag blir det en hektisk dag det är mycket som ska hinnas med.
Första ska det jobbas sen ska det åkas o fixas saker inför helgen osv. Kommer att vara slut när jag kommer hem. Då ska man försöka vara social o familjär. Det är iaf tur att Slynans behandling i förrgår kväll gav ett enormt bra resultat igår. Jag var på ett rejält bra humör och var utvilad. Det är ju tyvärr inte så ofta för tillfället.

Slynan kom med lite saker som jag ska ordna med här hemma framöver.
Det är helt klart något jag kan göra inom kort.
Har lite andra planer på vad som ska göras med.
Det är väldigt mycket skapande just nu och det känns väldigt skönt att ha kommit igång med. Det är ju trotsallt sådan Mr M är. Det där med att sitta stilla o se på tv är inte riktigt min grej. Nä det ska hända något hela tiden. Kan vara därför jag tycker det är trevligt att vara fastbunden då jag inte har något annat val än att slappna av.

1 kommentar:

fröken helena sa...

Vad trevligt med en massa fix och trix och det låter som om det är roliga saker *LER*

Hoppas att ni får en bra dag.