onsdag 12 maj 2010

Förbannat sugen på att fota

Mr M är ju lite fotointresserad.
Just nu har jag ett väldigt sug efter att fota.
Känner för att vara elak på bild.
Varför inte låta någon vara en häst med en svans som sitter i baken osv.
Känner för att binda upp någon och hänga vikter i blygdläpparna o brösten osv.
Vill ta bdsm bilder gärna på någon som Slynan plågar.

Det är lite synd att det är ont om folk som gillar att vara med på sådana bilder.
Det är ju inte så att jag tänker ge någon betalt när jag själv gör det för att det är roligt. Nä det ska vara just för att det är roligt från båda håll.
Ska nog släpa ut Slynan i skogen som jag gjorde för några årsedan då hon stod bunden vid ett träd. Tyvärr hann vi bli färdiga innan gubben med hunden kom gåendes. Han hade kunnat behöva få se en naken Slyna bunden vid ett träd.

Fetish bilder över lag är ju väldigt trevliga det är tacksamt att ha det på bild.
Lack o läder o latex gör sig väldigt bra.
Ska se till att ordna med en ordentlig fotosession på lämplig plats snart.

3 kommentarer:

SALK sa...

Lycka till jag har fotqt min kvinna ute i olika situationer tycker det är läckert med ute kort.

frökenhelena sa...

Det är så trevligt med fina bilder både att se på och att ta.
Själv har jag en granne som jag har mutat som ska få fota mig (hon går som elev och har en fotostudio att till gå) hur bra som helst.
Vad läckert att fora i skogen. tänkte på att ni hade bra och gles skog precis innan era trakter, tänkte att det var perfekt att binda och smiska någon på så där lagom glest att man ser om man vill..

Hoppas att ni får en bra dag.
Kram helena

andersbac sa...

Låter kul. Ni kunde fått låna m, om hon bara inte varit så ovillig att låta sig nakenfotas...