lördag 15 maj 2010

Fredagskvällen

Mr M blev ansatt av Slynan igår kväll.
Mr M hade tagit en rejäl dusch tidigare under kvällen o rakat sig ordentligt för Slynans skull. När det väl var dags fick Mr M tälja till ingefärs stavar. Mr M fick ta av sig byxorna och runka upp kuken. När den var ordentligt styv fick jag föra in en stav i urinröret och låta den sitta en stund. Det värmde lite så jag fick röra lite på staven. Det blev ingen direkt märkvärdig reaktion mer än att efter en stund så försvann ståndet.

Under tiden hade Slynan täljt till en plugg av ingefära.
Så den fick jag prova att stoppa in i baken, det värmde en del men det var ingen direkt effekt åt något håll. Så det fungerade sådär med ingefära på Mr M. Jag dömmer inte ut det utan det ska ju testas mer vid något tillfälle. Kan inte riktigt bedömma efter en gång.

Fick order om att binda kuken hårt vilket gjordes ordentligt.
Med kuken bunden fick jag ställa mig mot väggen o piska mig själv.
Detta för att Slynan ska veta hur hårt hon kan binda mig och hur hårt hon kan piska mig. Kände dock strax efteråt att när jag piskat mig själv så måste någon sena eller muskel hamnat fel i axeln. Kan knappt röra den idag utan att få ordentlig värk.

Åter till igår då.
Jag fick hämta en dildo som jag fick knulla för att värma upp.
Slynan ställde mig böjd över en stol och smörjde in sin ena hand med glidmedel.
Hon pressade på ordentligt i baken på mig. Jag fick lägga mig på mage på sängen o hon pressade in sin hand så pass att alla fingrar var inne men det tog stopp vid tumroten. Då tog handen i sittbenen. Men nu var det iaf 5 fingrar inne.

Fick gå o lägga mig på rygg i duschen o vänta på Slynan.
När hon kom in så ställde hon sig grensle över mig o kissade på mig.
Denna gång så sköljde hon över hela mig. Tänder inte sexuellt på det men det är en starkt nervärderande känsla. Det är ju förnedringen som ger njutningen.
Så där låg jag på golvet ner kissad och fick knyta upp repet runt kuken för att börja runka. Medans jag runkade så hade Slynan sin ena fot över min strupe o tryckte.
Kom efter en stund i en ordentlig orgasm.

Tack Slynan för att du låter mig uppleva detta.

Inga kommentarer: