fredag 18 juni 2010

Frustration mm

Saker o ting blir inte alltid som planerat.
Det är ju saker man får leva med.
En sak som däremot är säker är att min Slyna är en väldigt trevlig Slyna. Ibland sätter hon ju sin vrånga sida till o det får man ju leva med trotsallt. Men en hel del saker går ju att piska ur henne.
Just piskandet är en trevlig sak.
Numera uppskattar hon inte alltid att bli piskad då det sker på mina vilkor.

Däremot kan jag lugnt säga att jag börjar sakna smaken av fitta.
Känna hur hennes kåtsafter rinner över ansiktet vid en skön 69:a.
Få en rejäl facesitting eller en sprutorgasm över sig.
Både jag o Slynan är minst sagt frustrerade över att inte kunna knulla. Vi tänker inte göra något halvtappert försök med gummi eller dyl.
Det blir när det har ordnat sig.

Då ska jag knulla min Slyna.
Däremot kommer hennes bak få stå till tjänst snart när vi tar en dusch ihop.

Älskar dig du vackra Slyna.

Inga kommentarer: