torsdag 24 juni 2010

Låg

Mr M var på ett riktigt dåligt humör igår.
Var riktigt nöjd en stund på dagen o positivt inställd.
Under kvällen ändrades det minsann.
Det är just nu väldigt mycket som ska göras på jobbet inför semestern osv. Mr M sysslar med saker som inte så många andra på jobbet gör vilket gör att jag får väldigt mycket ibland. Dessutom har jag mina egna projekt här hemma som jag organiserar mm. Det gör ju trotsallt att det kan bli lite för mycket ibland. Sen finns det lite andra saker som jag ännu inte kommer att ta upp här. Jag vill ha mer kött på benen om det först innan jag skriver om det.

Nu är det som tur är bara 6 timmar kvar på jobbet sen blir det lugnt några dagar. Då ska det bara klippas gräs o städas inför midsommar. Jag räknar stenhårt med att gå en grogg serverad med is när jag kommer hem idag. Det kan Slynan se till att jag får.

1 kommentar:

Master M sa...

Master M håller med Mr M, ibland undrar man om det bara är "jag själv" som jobbar. Alla andra tycks glida runt och bara må medan uppgifterna översvämmar det egna "skrivbordet" eller vad man nu sysslar med.

Härda ut Mr M ..... det finns ljus i tunneln !

/Master M