lördag 5 juni 2010

Uppvärmning samt lördagen

Igår var det dags att värma upp Slynan lite inför dagens övningar med Mr W.
Det ska bli ett sant nöje att låta honom ta hand om henne.
Själv så blir ju Mr M omhändertagen av E och det får vi se hur angenämnt det blir. Är dock väldigt glad att det är E som fått nöjet att hjälpa till på min resa. Hon må vara ett pervo ut i fingerspetsarna eller kanske snarare ända ut i blygdläpparna.

Fördelen med Mr W o E är att dom är väldigt lyhörda och man kan lita på dom till 200%. Så vi får väl se vad dagen har att bjuda på. Mr M´s dag har redan börjat, ska iväg o jobba en sväng. Fick redan igår order om att när jag går upp skulle jag ta på ett par riktigt gräsliga string som Slynan valt o sätta på mig dom bakofram. Så det är gjort och det ska jag ha tills någon annan order kommer.

Tillbaka till Slynan då.
Henne började jag värma upp igår kväll.
Hon blev fast satt på vardagsrumsbordet medans jag tittade på film.
Lekte lite på henne med ridspöet och Magic Wanden.
Slynan fick inte komma men jag kan lova att hon kom ordentligt vilket resulterade i ett antal rapp på insidan av hennes lår. Tog även fram en kniv o gjorde lite märken på henne där hon låg. Passade även på att sätta ihop hennes bröst genom att ha två gummisnoddar som satt ihop. Dessa gjordes en ögla på i varje ände som sattes runt hennes bröstvårtor. Dom fick en härligt blå färg efter en stund. Tog ridspöet och piskade lite på undersidan av brösten också. Ville dock ha blå märken på undersidan av brösten så jag hämtade det långa ridspöet som är skalat. Vi har tyvärr ingen tunn rotting hemma som passar bättre till just det ändamålet. Det ska helt klart inskaffas.

Jag kan tillägga att Slynan kom 7 gånger under tiden som hon inte fick komma.

1 kommentar:

starsprinkle sa...

Wow,jag kan bara drömma om att komma så många gånger!