fredag 23 juli 2010

Slynan

Mr M var tidigare på dagen ute och fixade lite ärenden.
När jag kom hem hade tydligen Slynan blivit intervjuvad av radio.
Det var visst lite kalabalik och dom behövde någon som kunde prata ur Bdsm vinkel. Har ju helt klart inget emot att min Slyna är med på radio med mm.

Dom som känner oss vet ju redan hur det ligger till.
Dom andra har inte med saken att göra.
Men jag tycker att det är lite läckert att hon blev uppringd av reportern eller snarare programansvarig eftersom det gick ut live.

Det är min Slyna det.

3 kommentarer:

Sheila sa...

Vad häftigt! :) Synd att det var live så man missade det.. Kanske det går i repris eller finns att lyssna på genom radioprogrammets sida? Vilket var det? /Sheila

Sexpresenter.se sa...

Vet ni om man kan ladda hem eller lyssna på programmet via internet?

Keep up your good blogging!

Anonym sa...

Kan du inte lägga opp en länk ?
Det hade jag velat höra .
mvh nyans