söndag 26 september 2010

Groda

Igår kväll var vi ute på The Mansion.
Kvällen blev inget vidare.
Stämningen var god där ute men Mr M var klantig.
Jag uttryckte mig väldigt illa och det sårade min Slyna.
Det har jag ångest över idag för det är trotsallt hon som är mitt allt.
Det kommer ta tid för mig att bygga upp förtroendet igen och det är jag väl medveten om. Det finns inga som helst ursäkter och jag tänker inte skylla på något annat. Jag var klantig och det får jag stå för.

Hur som helst så älskar jag min Slyna fullt ut och jag är så förbannat glad över att jag fick henne till min fru. Hon glädjer mig så enormt mycket denna underbara kvinna och varje minut med henne njuter jag av. Så mycket glädje som hon ger mig på våran gemensamma resa genom livet. Jag hoppas att jag tillför lika mycket i hennes liv som hon gör i mitt.

Jag kan inte göra så värst mycket åt min groda igår mer än att be om ursäkt offentligt som jag gör här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har tänkt på det ofta då jag läser hos er... att det nog är hårfint att det inte blir fel eller missförstånd när man ägnar sig av den typen av lekar.

Hoppas det löser sig!

Kram till er båda!

Inferno Lost sa...

Det är så lätt att man häver ur sig, så svårt att ta tillbaka. Lycka till!
Kram.