lördag 25 september 2010

Fullt upp

Idag är det då dags för The Mansion igen.
Ser framemot det som kommer att ske där.
Har en del saker planerade för Slynan sen får man se vad som händer i övrigt. Har ju dessutom en annan kvinna vid min sida ikväll som jag fick när jag fyllde av Slynan. Den kvinnan ska få hjälpa till på många olika sätt. Det är ju en känsla som jag inte är direkt obekväm med. Trivs väldigt bra med att styra flera.

Tanken är ju att jag ska ha några olika kvinnor som jag styr.
Dessa konkurerar ju inte det minsta med Slynan då hon är nr 1 iaf. Det är ju Slynan som vill att jag ska ha flera Slynor då hon går i gång på tanken att jag kan kontrollera flera.

Hade en trevlig disskussion med en annan sexbloggare igår via msn.
När man kan diskutera både det ena o det andra på ett bekvämt sätt så är det väldigt härligt. Vi har lite samma syn på en del saker och det finns en del i våra bakgrunder som vi har gemensamt det gör det hela bättre.

Håller för fullt på och försöker hitta lite härliga par som vi kan leka loss med på det sexuella planet men även lite ensamma tjejer/kvinnor samt killar/män. Det är mycket som är i görningen nu inför vinter halvåret. Man behöver ha något att kunna värma sig med när det blir kyligt. Skulle vilja ha tag i en kvinna i typ 25-års åldern som vi kan ta hem hit o köra lite med både på det mentala o sexuella planet. Så sökandet går vidare.

Inga kommentarer: