tisdag 21 september 2010

Frustrerad Slyna

Slynan sitter uppe fast jag borde ha gått och lagt mig för länge sedan.

Jag känner en enorm frustration över att vi har så mycket att göra och så lite tid för varandra just nu.
Jag vill ha det där nackgreppet, handen som både smeker och smärtar, känslan av att lägga sig i någon annans händer. Vill inte vara den som tar intiativet då det får mig att känna som om jag styr och allt är på mina vilkor bara för att jag ber om det.
Men det är så satan mycket att stå i att jag inte ens förmår att öppna käften för att få fram exakt HUR mycket det behövs just nu. Jag har försökt att förklara men jag hör ju att orden jag får fram inte är i närheten av hur det känns så det går inte att förmedla känslan heller.
Han ser mig, han finns här för mig alltid oavsett hur mycket det är skrivet i agendan. Jag vet det, jag tvivlar inte en sekund på det.

Men jag är fotfarande i läget att jag behöver både en mental och fysisk chock och frustrationen bara växer.

Dessutom är det nog en väldans massa PMS på G och det gör det hel 99 gånger värre.

Det är mycket gnäll nu så jag ska banne mig gå och onanera så jag blir som folk.
Dam(m)suga kanske.....

/S

Inga kommentarer: