onsdag 22 september 2010

Nu rullar det på.

Nu är det som ni märkt mycket.
Både Mr M o Slynan är frustrerade över allt möjligt.
Dock börjar en del saker att lätta redan nu.
Mr M har haft en del tankar o funderingar på saker och det kommer nu att ske. Det är en sten som lättade efter gårdagen. Vi får se vart den nya stigen leder helt enkelt.

Mr M o Slynan fick ett mail på ett annat ställe.

"hoppas ni inte blockar mig nu, bondage o sånt är inget för mig
men när jag läste eran blogg blev jag fascinerad
det lät fint o nästan vackert"

Den här typen av mail visar ju att bloggen ändå går fram till mycket människor som inte sysslar med Bdsm. En sån här kommentar är något som vi faktiskt gillar. Att vi kan få en person som inte gillar bdsm att tycka att det låter vackert.

I övrigt har Slynan gått och sugit på karamellen om att jag ska skaffa mig flera slynor. Hon vill att jag ska ha någon på distans som jag kan ha och få utlopp med. Kan ju faktiskt säga att hon går nog igång på det hela. Så nu håller vi på och ska försöka hitta någon som får oss intresserade. Först o främst kvinnlig men jag kommer inte vara omöjlig för att ta hand om någon manlig heller.

Igår blev det ett skönt knull med nyp i bröstvårtor mm.
Det kändes som lite av en nytändning för oss då vi båda två var frustrerade o kåta. Att det var jag som tog initiativet gjorde ju Slynan mera kåt.
Som Slyna är det ju kåt hon ska vara.

Inga kommentarer: