måndag 1 november 2010

Nostalgi

Sitter för att hitta olika bilder till ett annat ställe.
Inser då att vi har skrivit på bloggen sedan 2008.
Det är bra sjukt hur länge vi hållit på.
Det har ju hunnit bli några inlägg genom årena.

Nu ska jag ha lite nya bilder inför advent och jul.
Därför vill jag ha hjälp av lite läsare så här i god tid. Det jag behöver är lite olika bilder där det finns ett ljus med. Antingen ett ljus som sitter i fittan eller i baken. Kravet är att det brinner. Om jag får olika så får jag välja lite olika som jag kan ha.

Detta gjordes för två årsedan med Slynan på bild.
Men jag känner att det vore trevligt med lite olika motiv.
Alternativet är att jag får se till så någon slav tar bilder på sig själv med brinnande ljus i olika hål.

En annan sak som skedde när jag gick igenom bloggen var att man blir ju lite smått kåt på sin Slyna. Det finns en del godbitar genom årena.
Idag ska hon nog få boja sig själv med gagen så jag kan knulla henne medans dreglet rinner ur henne. Hon kan behöva att bara få ta emot kuk. Efteråt kan hon gott få ligga kvar medans sperman rinner ur henne ner mellan hennes skinkor.

Inga kommentarer: