tisdag 14 december 2010

Inför jul mm

Satt som sagt o tittade lite på andra ställen igår.
Både läste så jag fick ideér samt kollade lite bilder för andra ideér. Det blir en hel del som man kommer att prova i framtiden men även en del saker som ska tillverkas. Dock inga avancerade saker utan relativt enkla saker som ger mycket resultat. Dessutom har jag kommit fram till att det ska monteras lite nya krokar på strategiska ställen i hemmet.

Det börjar bli mycket amplar och andra prydnads föremål som hänger i kraftigt överdimensionerade krokar o öglor. Man lär sig att maskera o förklara saker väldigt väl. Samtidigt så märker man ju när man kommer hem till någon med samma intresse.

Nu så här inför jul så får man börja släppa alla projekt som man har. Det är faktiskt en tid för familjen och det ska man ta vara på. Jag undrar om jag kommer få en Slyna inslagen i paket i år som ligger under granen. Det måste ju i så fall vara det bästa paketet man kan få.

På jul i år ska Slynan få ha en julklänning på sig utan trosor förstås. Strumpebandshållare med strumpor och en schysst bh till.
Dessutom ska hon få ha sina metalbojor på sig dom som ser ut som armband men som den invigde ser vad det är för något.

Jag vet ju dessutom vilken julskinka jag vill se ligga på bordet.
Det får jag ta några dagar efter jul då vi är själva en stund.

Så det här är lite om Mr M´s planer inför jul.

Inga kommentarer: