söndag 9 januari 2011

Piskade lite

Slynan kom hem igår och bjöd in för lite pisk.
Vi fick köra på säkra kort som inte låter.
Det resulterar i at vi får använda dom hemska sakerna som Slynan har svårt för. Hon kved o vred sig i sängen. Ju mer hon säger aj dessto kåtare blir jag. Så det tog inte lång tid innan jag stoppade kuken i hennes blöta fitta.

Hade god lust att trycka in kuken i baken på henne där hon låg med rumpan i vädret, men tyckte att hennes bak kunde få vila lite efter hennes magsjuka.

I övrigt så verkar en hel del falla på plas med flera olika saker just nu. Mr M har hunnit skaffa några stycken ug:isar som han distansdominerar. Det ger mig utlopp för en hel del saker och en del av dom kommer att möta mig irl. Jag har ju blivit mera sadist på sista tiden så det kommer bli lite skillnad här hemma.

Inga kommentarer: