lördag 8 januari 2011

Jävla puckon

Mr M o Slynan är medlemmar på en site för sex.
På denna sida kan man som på många andra lägga in annonser, detta gjorde jag idag närmare bestämt 2 st.

Dessa har följande rubriker.
Tjej/kvinna för gemensam njutning
Kvinnlig slav

Enligt mig så riktar sig båda två mot tjejer/kvinnor.
Jag tycker att jag varit väldigt tydlig med det redan i rubriken. Då kommer vi till det underliga fenomenet, eller ja det är ju inte underligt längre eftersom det är fakta. Under den tiden annonserna legat uppe så är över 90% av läsarna på annonserna singelmän. Hur fan tänker dom då? Tror dom seriöst att jag mitt i annonsen ändrar mig och skriver att jag söker en singelman. Den ena annonsen ligger i kategorin par söker tjej och den andra i Bdsm.

Jag börjar misstänka att dom flesta män som finns är smygtransor eller något. För är det något dom helt klart inte klarar av är att läsa. Har folk inte gått i skolan eller vad är det frågan om.

Ärligt talat ni män skärp till er och inse hur djävla desperata ni verkar. Nog för att jag är man men inte går jag in och läser en annons som riktar sig till en kvinna. Jag läser dom som riktar sig till en man eller ett par.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om du syftar på bc så är jag benägen att hålla med dig.Fick ett mail från ett "seriöst" par som öste en massa frågor över mig,men de var inte intresserade att svara på några själva*L*

kinnie sa...

Bara läste dom? Om du lägger in en annons under "tjej söker par" så är även 90% av svaren den första veckan från singelmän. :-)

Anonym sa...

du bryr dig lite väl mycket ju

Mr M o Selene sa...

Är det underligt att man bryr sig då det är våran sida dom är inne på. Om du jobbar på en bilverkstad skulle du nog bli irriterad om 90% av dom som kommer in vill ansöka om nytt lånekort till biblioteket.

Eller så är du en av dom som läser våra annonser.