torsdag 6 januari 2011

Väntar

Mr M börjar bli bra kåt.
Slynan hr ju sin period nu så hennes underliv är lite upptaget.
Dessutom har hon ju varit magsjuk vilket resulterat i att alla reserv hål varit upptagna dom med. Hon har varit väldigt sliten av att ta hand om sig själv o delar av familjen medans jag jobbat så det har inte gått att utöva någon form av Bdsm heller.

Lite synd då jag såg framemot en härlig start på det nya året med henne.
Hade ju lite planer som nu ligger lågt.
En fördel är ju att hennes bak inte återhämtat sig helt från nyårsafton ännu. Det glädjer mig att se märkena som hon har på sin bak.

Det är snart dags att bättra på märkena lite granna.
Hon ska minsann inte tro att hon ska få gå runt och vara märkes fri.
Ska i morgon ringa och kolla upp varför en piska som jag beställt inte har kommit då jag fått order bekräftelse på den. Provade en sådan piska på nyår och blev helt frälst. Det gick att placera rappena precis där man ville och med önskat resultat. Så den blev jag riktigt sugen på. Hade redan beställt en sådan men den har som sagt inte kommit ännu.

1 kommentar:

NyrakadeMicke sa...

Hej.
Önskar man fick se hur slynans härliga röv ser ut.
Verka va helt fantastiskt vacker med alla märken på:)