måndag 28 februari 2011

Ett annat sätt att älska..

Jag hör hur det går i ytterdörren, han är hemma.
Jag känner hur en känsla av spänning, förväntan och lite oro sprider sig i min kropp.

Jag hör hur han hänger av sig kläderna och ställer i från sig sin väska.
Jag står mot diskbänken och kan inte se honom men jag hör och min radar är på helspänn
Känner hur han närmar sig bakom mig, känner hans doft sprida sig i köket och han andas värme i min nacke.
Han lutar sig fram bakom mig och lägger sin kind i mot min, jag står stilla och njuter.
Han smeker mig över ryggen och jag slappnar av och flyter iväg.
Plötsligt byts det mjuka mot ett hårt tag i nacken och jag trycks ner över bänken och lägger kläder och kropp i diskvattnet.
Med ena handen runt min nacke så pressar han isär mina ben med sitt ben och börjar smeka mig med andra handen.
Han vet precis hur han ska göra och han vet precis när han ska sluta för att hålla mig på halster och göra mig lite smått vansinnig. Han tycker det är roligt att göra mig vansinnig och inget får mig så vansinnig som att inte få min nalkande orgasm.
Förr skrämde jag honom med mitt morrande, skällande och sparkande när han inte lät mig komma. Men han vann kampen om det och om mycket annat precis vad jag egentligen ville, jag ville inte ge bort det "gratis".

Jag hör hur han rasslar i diskstället fortfarande med en fast hand runt min nacke.

- Vi har ett avtal jag och du, säger han lugnt och bestämt.
- Ja.
- Det är inte mycket jag begär egentligen eller hur!
Det är ingen fråga utan ett konstaterande från hans sida.
- Nej, det är det inte.
- Varför gör du inte bara det där enkla då?
Jag börjar fundera ut bortförklaringar men inser att det är lönlöst, jag har gjort fel och jag börjar känna känslan av skam.
- Du vet vad jag måste göra nu för att du ska förstå.
- Ja.

Plötsligt svider det till på skinkan så benen vill vika sig, en till och en till.

" Jag ska inte gråta, jag ska inte gråta och biter mig i underläppen för att den ska sluta darra"
Smärta i all ära men när den ges för att jag gjort något ofog eller inte utfört mina åtaganden då gör det riktigt ont även om slagen inte är värre än vid andra tillfällen."

Jag försöker fokusera på något annat och stirrar ner i diskvattnet samtidigt som jag försöker hålla hälarna i golvet och skinkorna svider och smärtar smäll efter smäll.
Jag ser hur min svarta mascara formar svarta droppar som ringar sig i vattnet när de träffar vattenytan i hon.

Han tar ett stadigt tag i mitt hår och drar med mig in till soffan där han säger till mig att klä av mig och lägga mig på rygg. Tårarna rinner fortfarande och jag känner mig väldigt liten och skyldig.
Han särar på mina ben och börjar arbeta fram en orgasm hos mig. Efter bestraffningens spänning låter den vänta på sig men när den väl kommer så kommer den ordentligt.
Precis när jag slutat skaka kastar han runt mig på mage, trycker ner mitt huvud i underlaget och tränger in i mig. Han knullar mig hårt så jag hålls på gränsen mellan smärta och njutning. Men njutningen tar över och jag kommer i en kaskad av fontäner och kramper samtidigt som jag känner honom tömma sig i mig.

Jag känner hur det börjar bränna under mina ögonlock igen.
Något som ofta händer när jag känslomässigt laddat ur i kraftiga orgasmer är att alla känslor kommer på en gång och det finns inte en chans att hålla i mot.

Han plockar upp mig, håller mig i sin famn, smeker mitt hår och kysser bort mina förlösande tårar. Han är så nära, han ser igenom mig, jag är blottad och det är helt underbart.

Han viskar i mitt öra..... Jag älskar dig!
Och jag vet att han verkligen gör det.

Jag älskar dig Mr:M, min Herre, Make och Bästa Vän.

/S

2 kommentarer:

Mr M o Selene sa...

Tack för att jag får göra denna resa tillsammans med dig älskade Slyna. //Mr M

Anonym sa...

Jag blir så avundsjuk på den här kärleksfulla rellation som ni har. Inga pengar i värden kan ersätta en sån äkta kärlek och tillit.
Kramar om er båda
/Niclas