måndag 28 februari 2011

Lite om oss

Ska ta och skriva lite om en sak som en man skrev om i ett mail till oss.
Tänker inte hänga ut honom på något sätt men tänkte beskriva ur våran syn.

Mailet handlade om att han skulle vilja leva ut som vi gör men det finns nervositet för att inte kunna få upp den i den press som kan uppstå.

Jag kan säga att det var ingen självklarhet att det skulle fungera.
Är det något jag kan förstå så är det att man kan få prestationsångest.
För mig var det så att sex på flera kom in i bilden under andra omständigheter. Naturligtvis under en Bdsm-session, då handlade det inte om knull utan man fick upp den utan problem. detta tror jag personligen att det kan vara en fördel då det inte fanns någon press.

Numera har jag inga problem med att få upp den inför folk.
Däremot händer det att jag inte får upp den ordentligt ibland.
Tex så är det väldigt sällan jag kommer vid en avsugning, där ligger min mentala spärr. Vet inte varför jag har den då jag njuter enormt av att bli sugen.
En annan sak är att när jag kommit så är det inte ovanligt att jag inte får upp den till 100% igen. Detta är inget jag lider av utan jag är mer än gärna delaktig på andra sätt. Det jag personligen kan bli frustrerad över ibland är att jag kommer fort. Det är det bara jag själv som kan störa mig på.

Så även om vi lever ut vårat liv till 100% så händer det att det inte alltid blir som det är tänkt. Det som är viktigast är att inte ha förstora förväntningar på något utan se till att ha roligt. Fel kan det alltid bli och dom ska man vända till något positivt.

Så man ska inte vara rädd för att prova att ha sex med flera.
Njut av det istället. Får man inte upp den så var delaktig på något annat sätt men se det inte som ett nederlag. Det går att njuta på många sätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Otroligt intressant läsning.
Jag är ju inte alls erfaren och har ju haft funderingar precis runt det här...
Tack så mycket för informationen!
Och när jag ändå är inne på "Tack" så kan jag samtidigt passa på att tacka för en mycket bra blogg, det vill säga, dom som gör den!
/A

Mr M o Selene sa...

Bara bra om det kan ge någon hjälp till någon. Dessutom får vi tacka för gillandet av bloggen. //Mr M