söndag 4 mars 2012

Min Slyna

Jag är så otroligt tacksam över att få äran att äga min Slyna.
Hon är inte livegen på något sätt, utan jag bestämmer vissa delar av allt. Det är en ära som är otroligt stor att få den tilliten. Vi har våra duster om saker o ting men vi är eniga i det mesta

Det som är otroligt viktigt är just det att vi pratar om allt.
Sen om man lyssnar på allt är ju en annan sak.
Vi finns där för varandra i alla sitiuationer.

Att stötta Slynan att göra nya framsteg inom Bdsm-biten är ett tungt ansvar som det gäller att förvalta väl. Det är mig en stor ära.

Ni som bara anser att det är den Dominante som bestämmer har helt fel, för det är den undergivne som ger sitt tillstånd till den Dominante. Så i slut änden är det den undergivne som styr. När dom väl gett sin tillåtelse så är det en annan sak. Dock finns det dom som bara för att dom har fått tillåtelsen anser att dom har full rätt att trycka ner den undergivne i skorna. Tvinga dom att äta ur en hundskål och slå på dom i något som mera liknar misshandel både psykist o fysiskt. Visst skulle jag kunna låta min Slyna dricka eller äta ur en hundskål men då enbart pga förnedringen i någon session. Hon är min undergivna men är precis lika mycket männinska som jag och har sina rättigheter.

Tyvärr finns det många därute som inte kan separera på Bdsm och misshandel.
Något jag aldrig skulle utsätta min Slyna för eller någon annan undergiven för heller.


Nu till det jag tänkte på från början.
Jag skulle bara säga det att jag älskar min Slyna över allt annat och njuter av att pusha henne mot nya gränser. Älskar att finnas där för henne i svåra stunder osv.
Hon är mitt allt. Även om jag tar för mig av hennes kropp på de sätt jag vill och när jag vill.

2 kommentarer:

Black Skorpio sa...

Hej där Mr M!
Kände att Jag för en gång skulle skulle ge Mig till känna.

Har länge följt Er blogg med stort nöje och intresse...

Men just det här inlägget berörde Mig mycket djupt!
Du använder ord och meningsbyggnad precis på ett sådant sätt att det vore som om Jag skrivit det hela till Min slyna!

Om det är ok med Er, så är Jag tacksam om Jag får lov att kopiera in det i Vår profildagbok på BC; självklart med notis om att det är skrivits av Mr M; och INTE Mig.

Hoppas på att få följa Er länge till...

Varma hälsningar
Black Skorpio

Mr M o Selene sa...

Visst kan du låna den så länge det står vem som skrivit den och varifrån den kommer.