fredag 1 mars 2013

Allmänt grrrrr

Tidigare idag så var jag på ett riktigt bra humör.
Av vissa anledningar så sprack hela min planering vilket fick  mig att bli på riktigt pissigt humör. Känner mig helt apatisk då inget blev som det var tänkt, tappade lusten för allt.

Det har varit flera tuffa månader så det behövs inget för att man ska tappa lusten.
Vi har haft några riktiga guldkorn då vi haft sex vilket är värt hur mycket som helst.
Jag har dessutom knullat några andra kvinnor vilket har varit riktigt trevligt. Dessa har jag knullat tillsammans med Selene och den ena har jag träffat själv en gång.
Att vi kan umgås med dessa vänner på detta sätt livar upp vardagen på flera sätt.
Ska bli trevligt att sexa ihop med dessa igen och dessutom ta med den ena kvinnans man också.

Nu blev det här ett väldigt gnälligt inlägg men det skiter jag i.
Få mig på bättre humör istället så gör ni mig en tjänst.

Inga kommentarer: