lördag 2 mars 2013

Planen börjat gå i lås

Håller just nu på och planerar ihop ett arrangemang som ska bli av i olika omgångar med olika personer. Det ska bli ett sant nöje som jag ser framemot på flera sätt. Att det ska innehålla sex är en självklarhet.

Selene ska vara delaktig på en del av det sen får hon inte vara med utan bara ta del av det efteråt.
Det är lite det som är grejen med det hela. Det blir då två olika versioner av samma sak.

Skönt för flera sinnen och en upplevelse blir det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet att jag talar för båda när jag säger, vi ser framemot vad denna resa kommer innebära för oss, det är stort det ni är delaktiga i och jag vet att jag inte pratar bara för mig själv men finns inga andra vi skulle kunna oss genomföra första stegen i vår resa med. Pussar och kramar från oss / ni vet vilka

Mr M o Selene sa...

Vi ser det som en stor ära att finnas där. Ni vet ju vart vi finns.

Kramar