fredag 27 september 2013

Snart så

Nu drar det minsann ihop sig till äventyr.
I morgon är det då dags att åka iväg för en kväll i perversitetens tecken. Något jag ser framemot och det är det länge sedan jag gjorde inför en fest. Med undantag för C_S höstfest resp min födelsedagsfest.

Det finns flesra aspekter till varför jag ser framemot morgondagen.
Framförallt går vi in i en ny stil och många nya saker kommer dyka upp som ingår i våran ändring av synsätt och utlevnad. Det kommer att bli tufft med inte så mycket stilla sittande, fast det är det värt på alla sätt o vis. Jag kommer att njuta i dubbel bemärkelse och det kommer flera andra med göra.

Veckan efter kan bli tuff med efterarbetet eftersom jag anser att det är det viktigaste inom bdsm. Piska på någon kan vem som helst göra men att bearbeta psyket på någon och putta på gränser kräver ett rejält efterarbete. Dessutom är det mitt ansvar att vara den som är stabil både på festen och under övrig utlevnad alltså inte en droppe alkohol för min del. För mig är utlevnaden viktigare än alkoholen det ena klarar man sig utan men inte det andra.

Nä ta och fortsätta packa snören o träpinnar i väskan då.

Inga kommentarer: