måndag 30 september 2013

Helgens summering

Då var ytterligare en helg i perversiteternas värld till ända.
Det har varit en kanon helg på många sätt vilket vi misstänkte att det skulle bli.

Jag åkte i lördags ut till The Mansion med ett sällskap på tre undergivna damer som alla gick under mig. Det är en tillfredställande tanke bara att göra entré med 3 till som alla tillhör mig.
Att Selene tillhör mig är ju självklart men jag har sedan en tid tagit till mig en undergiven kvinna till på sessions basis. Att det sedan faller sig så att hon blir undergiven per automatik när vi möts är en annan sak. Den tredje kvinnan hade bett om att få gå under mig då hon litar blint på mina omdömen.

Väl på plats så hamnade Selene under en broder till mig.
Den tredje kvinnan blev utlånad till en annan dominant som tog hand om henne.
Jag själv höll naturligtvis koll på dom under kvällen då det var mitt ansvar.
Min fokus hamnade på den andra kvinnan som jag tagit under mina vingar.
Håller på och leder henne in i våran gemenskap och den bygger på trygghet och tillit.
Jag känner henne bättre än många andra då jag fått äran att vara hennes bollplank, mentor osv under ett par år. Det har gett henne en trygg grund att stå på under mig.

Så denne underbara kväll bjöd på både smisk, pisk, knull, samtal och trekant.
Summeringen av det hela är att det var en kanon helg.

Inga kommentarer: