onsdag 2 oktober 2013

Respekt

Sedan en tid tillbaka typ mitten på sommaren så har mina kontakter med en kvinna som jag fungerat som mentor till inom Bdsm-världen i snart 2 år ökat. Vi har tidigare mailat ganska frekvent med varandra och jag har funnits som stöd till henne under flera av hennes förhållanden. Men i sommras tyckte jag hon skulle komma förbi på en snabb fika hon var kvar till nästan 4 på natten och vi pratade om allt. Vilket vi iofs redan gjort innan under åren. Jag var sedan hemma hos henne på en kaffe och jag ansåg att hon skulle lära känna Selene för att dom skulle känna av varandra.

När jag insåg att dom fungerade bra ihop och vi hade gått över till sms vilket är lättare idag.
Vi har träffats nästan en gång i veckan antingen jag på kaffe hos henne eller hon hemma hos oss båda. Detta har lett fram till en mycket trygg relation mellan oss alla tre. Jag har hela tiden hävdat att Selene är den som avgör när saker får hända. Visst har jag munknullat henne och tillsammans med Selene rövknullat henne efter en fest. Men för några veckor sedan fick jag ett ok av Selene att det är ok att knulla henne själv. Detta sa jag till kvinnan som svarade lite att det tror jag inte på, men Selene berättade för henne att det nu är ok.

Hon har gått in som undergiven mer o mer under mig sista tiden och nu i lördags var hon med oss på The Mansion. Nu var det dags att lära känna hennes signaler för att kunna gå vidare. Detta ledde till smisk o pisk och tillslut även till att jag knullade henne på riktigt för första gången.

Var till henne igår på kaffe och diskuterade lite om hur hon upplevde festen.
Senare när jag kommit hem hade hon skrivit om sin helg i en dagbok och jag måste säga att den läsningen fick mig att bli stolt. Stolt över hennes stora respekt för Selene, respekten som vi givit henne och stolt att hon faktiskt vill gå under oss.

Det som gör mig absolut mest stolt är att Selene ändå ger mig tillåtelse att faktiskt ha en kvinna till under mig. Dessutom en kvinna som vi båda tycker mycket om och värnar om.

Du min älskade Selene är en storsinnt kvinna.
Större än du kan tro.
Älskar dig enormt (när du gör som jag säger)

1 kommentar:

Anonym sa...

Selene en storsint kvinna! Verkligen! Önskar jag kunde få vara med där! Men är nog för gammal! Skulle så gärna vilja lära mig!