måndag 16 september 2013

Utveckling

Selene gick igår runt i sin bubbla efter helgen och den ska få behållas ett tag.
Så igår kväll/i natt så bojades hon med armarna bakom ryggen för att få en omgång.
Det handlade väldigt mycket om att trycka på hennes ömma punkter som jag vet är väldigt jobbiga för henne. Spärrar hon har som jag bryter sönder för att sedan fånga henne o göra henne stark i det hela. Saker som hon inte kunnat göra innan håller vi nu på och utvecklar.

Jag bestämmer när, var och hur det ska gå till.
Det tar hårt på hennes psyke då vi pratar om riktiga tabun för henne.
Det som är viktigast av allt är att fånga upp och hela.
Som Dominant är det mitt ansvar att se till att utveckla henne inte att ställa för höga krav så det bara blir misslyckanden. Hennes segrar är viktigast även om det sker straff efter vägen.

Det är en stor skillnad nu när vi går på mer med den mentala biten istället för enbart pisk osv.
Vi utvecklas enormt mycket båda två.

Så hon somnade hulkandes och hade vaknat hulkandes i morse också.
Då har jag lyckats röra runt bra i grytan.

Inga kommentarer: