måndag 16 september 2013

Vilken helg det blev

Den här helgen har varit en riktigt otroligt härlig helg på flera plan.
Jag fick när jag fyllde är en inbjudan att åka på Commando_S höstfest av en väldigt god vän.
Vi nappade på detta och med bara några dagar kvar innan det var dags så fixades allt i smått panik vilket gjorde mig smått små stressad. Jag är en person som vill ha kontroll och fixa saker i tid. Jag avskyr att göra saker utan marginaler eller att inte vara i tid.

Så i lördags kl 14.00 var deadline för att åka och efter en grymt stressande förmiddag så kom vi iväg 13.55 tom före utsatt tid. Resan började ner mot Gbg och vi kom fram 17.57 det hela började 18.00 så vi hade god marginal.

Det mottagande som vi fick av dessa trevliga människor var riktigt varmt o hjärtligt. Man kom helt enkelt med i gänget direkt. Den känslan har inte infunnit sig någon annanstans som vi varit på.
Jag tänker inte gå in på några detaljer utan dom sparar vi för oss själva.

Men summeringen av festen var enbart positiva och vi njöt hela kvällen.
Kvällen avslutades i en förort med inkvartering hos en kär vän.
Så igår diskuterades det väldigt mycket i bilen hem om vissa mysterier osv.
Det blir mycket diskussioner när vi umgås med vår ledsagare som bjöd in oss till festen.

Nu tar det nog några dagar att återhämta sig.

Inga kommentarer: