söndag 6 oktober 2013

Han tar det han vill ha...

Vi står i köket, talar om allt mellan himmel och jord.

Han lagar maten jag står lutad mot bänken pysslandes med telefonen.
Han lyfter på min klänning och betraktar mina skinkor.
Han stryker över ett stort gröngult blåmärke på vänster skinka.
Det har funnits där sedan Höstfesten en vecka tillbaka och jag blir stolt när han påpekar hur fin jag är med färgad bak.

Plötsligt tar han tag i mitt hår och tvingar huvudet bakåt tills jag står i en båge med min svankande rygg.
Han tränger in hårt och jag är låst mot bänken.
Han trycker hårt ner min kind mot köksbänken och hans stora hand täcker halva mitt ansikte.
Jag hör en dunk när kindbenet träffar träytan.

Han tar det han vill ha och gör det han vill tills han är klar.

Han fyller mig....

Drar upp sina byxor...

Noterar att det droppar ur mig...

Han vänder sig om och vänder på fisken vi ska ha till lunch.

Jag står kvar och undrar..

" Vad fan hände?"

/s

Inga kommentarer: