söndag 6 oktober 2013

Tårar av lättnad, kärlek, trygget och kärlek...


Sovrummet var mörkt och jag började känna mig lite dimmig, skönt skulle det bli att sova.
Jag känner ett grepp om min vänstra fotled. Han vrider runt benet så vaden ligger längs lårets utsida och foten pekar uppåt.
Han greppar min handled och bojar ihop fot och handled. Jag hinner inte tänka innan han gjort lika på andra sidan.

Han tittar på mig där jag ligger totalt utlämnad och oförmögen att röra mig.
Han tar fram en lång blompinne och några gummiband.
Hur han bär sig åt vet jag inte med han snurrar gummisnoddarna fast i bröstvårtorna och blompinnen är fast mellan brösten.

Han drar i blompinnen och ler. Jag biter mig i kinden för att inte kvida.

Han tränger in i mig brutalt.
Handleder ch fotleder värker, brösten skriker och jag kvider.

Är jag inte skön!! Säger han och spottar mig rätt i ansiktet.

Jag vänder huvudet åt sidan. Stora tårar rinner men jag vill inte visa.
Han vänder upp mitt ansikte och jag möts av 2 örfilar.

Han smetar ut salivet i mitt ansikte och det han r i händerna smörjer han mitt kön med.

Sen tränger han in, hårt.

Jag känner hur det drar så fruktansvärt i brösten.
Jag kan inte hålla i mot med.

Jag gråter okontrollerat och ansiktet är täckt av tårar, snor och saliv.

Innan han kommer trycker han sig mig mig så jag tror att pinnen ska gå av.
Han tömmer sig i mig, stannar upp och betraktar en stund.

Sedan är han snabb med att släppa loss mig och vrida mina ben rätt.

Jag gör mitt bästa för att kväva mina skrik och min gråt när blompinnen avlägsnas.

Han tar mig i sin famn, smeker mitt hår, bekräftar mig, lyfter mig, talar om hur stolt han är över mig och jag känner det ända in i hjärtat.

Jag somnar tryckt och tryggt mot hans bröst i en pöl av tårar.

Vaknar på morgonen med ett leende och en lust som får min kropp att skrika efter att bli använd.

Vilar i känslan av att vara älskad och trygg.

/s

Inga kommentarer: