söndag 8 december 2013

Skönt o spontant

I natt när jag gick och la mig så hade Selene så hade hon sovit någon timme redan.
Började helt sonika med att ta fram glidmedlet och smörjde in en uppumpbar buttplug som hon fick in i fittan medans hon sov. Började pumpa upp den innan jag startade vibrationerna i den. Fylld av pluggen så började jag smeka henne till orgasm vilket blev några stycken.

När hon fått komma några gånger drog jag ut pluggen och smörjde in hennes bakre hål istället.
Lirkade in pluggen i henne för att starta vibrationerna i baken på henne.
Pumpade upp den med några tryck för att sedan köra in kuken i hennes plaskvåta fitta.
Där låg hon på sida med välfylld bak och en kuk i fittan.
Vände henne så hon låg på rygg med benen i vädret för att knulla bättre.
Det slutade med att hennes knän blev nertryckta i madrassen och brutal knullad.

När jag väl kommit så drog jag mig ur och puttade över henne på sida igen för att lirka ut pluggen ur hennes bak.

Misstänker att hon kommer känna lite när hon sitter idag.

Inga kommentarer: