lördag 7 december 2013

Tillslut så

I torsdags kväll gjorde vi det klassiska misstaget att vi såg fram emot en rejäl omgång innehållande sadism och sex. När Selene var fast satt med benen upp i taket och penetrerad av en dildo samt ögonbindel så fick vi naturligtvis ett besök. Selene fick hänga kvar där i taket medans jag tog emot snabb besöket lite lagom frustrerad. Väl tillbaka i sängen så fortsatte det med klämmor i brösten samt några orgasmer för henne där hon hängde.

Efter ett tag med piska på hennes bak så började det bli dags för lite sex också.
Men se det blev det inget av med för då vaknade ett barn och ville ha uppmärksamhet pga en mardröm och det får man kapitulera för. Så jag kopplade loss Selene från taket och hon försökte söva om barnet. Naturligtvis somnade jag innan barnet och det slutade med att vi blev utan sex.

Igår kväll blev det inget heller då jag höll på med annat och barnen var vakna.
Så det fick jag ta igen nu på morgonen istället,
Morgonknull kan vara riktigt sköna även om jag föredrar kvälls knull.

Inga kommentarer: