söndag 1 december 2013

Tuktning

Tidigare ikväll var jag iväg och straffade min andra kvinna för att hon inte gjort som hon skulle.
Har vissa saker som jag anser ska göras och följs inte det blir det straff.
Det var mig ett sant nöje att låta henne smaka på dom nya spöna.
Att man kan bli så kåt av att någon annan kvider, nu var det ju iofs inte bara jag som blev kåt. Fröken blev kåt även hon av att få pisk vilket hon bestämt förnekade men fittan ljuger inte.
Så bara för att hon blev blöt under pisket fick det bli en rejäl omgång med fistning.

Vi får väl se om hon klarar sig bättre nästa gång eller om det blir något nytt straff för det.

1 kommentar:

Vivid sa...

Ny blogg för mig, tack för att ni låter mig dela era tankar! Inressant det ni tar upp- jag är själv i en orkan tankemässigt kring flersamhet i nystartad blogg, besök den gärna!
Kram V