torsdag 23 januari 2014

Har gjort en övervägning

Jag har bestämt mig för att bli lite öppnare i år och söka mig nya bekantskaper inom det jag njuter av o gillar. Detta kommer leda till att jag blir lite mera aktiv inom vissa genre.
Har redan startat med att faktiskt söka nya o flera kontakter.
Detta kommer leda till att jag kan dela med mig av en del saker samt lära mig själv en del men framförallt njuta.

Jag har konstaterat att jag är polyamorös och därför söker jag inom den genren.
Jag har i nu läget inget behov av att utöva bdsm med någon utöver Selene, då jag har paus med min älskade vän. Min fokus ligger helt på dom två.

Däremot om jag hittar någon polykvinna så kan det ju naturligtvis växa fram någon form av bdsm förhållande.

Men som sagt jag är på väg att bli mera aktiv.

Inga kommentarer: